SLOVENSKI FRIZERSKI FESTIVAL 2019

V soboto, 19. oktobra, je največji frizerski festival v Sloveniji, doživel svojo 20. edicijo in mi smo, seveda, bili tam.

Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani smo se zbrali vsi, ki smo tesno povezani s frizerskim svetom, ki nam je razvoj na tem področju pomemben in ki dan za dnem spremljamo ter sprejemamo novosti v tem pisanem in kreativnem svetu.

Poleg vseh izdelkov in pripomočkov različnih blagovnih znamk, inovativnih in kvalitetnih rešitev pa so dejansko kreativnost ter strokovno podkovanost dokazali nastopajoči frizerski mojstri na glavnem odru.

Med njimi tudi Mič Styling Art Team, ki skupaj že 20 let odkriva oblike in poti do vrhunskih pričesk. Z blagovno znamko Paul Mitchell ustvarja občudovanja vredne kreacije, jih podkrepi s strokovno razlago, inovativnimi tehnikami striženja, barvanja in spenjanja. In s tem dokazuje, da je življenje nenehno učenje, izpopolnjevanje in da se popolnost ne zgodi čez noč.

S svojo novo kolekcijo Hunnic za sezono 2020 so dodali nov kamen profesionalnemu mozaiku Mič Styling Art Teama.

Na odru sta se jim pridružila tudi brivska mojstra iz Ljubljanskega brivca, Luka Nebec in Benjamin Oručević ter predstavila dva modela, ki sta ju mojstrsko obrila, ostrigla in uredila na brivskem stolu postavljenem na razstavnem prostoru in pred očmi udeležencev sejma. Z uporabo linije izdelkov MVRCK sta modelom pričarala pravo vzdušje brivnice »po starem«. S čopičem, peno, ki sta jo ustvarila s kremo za britje MVRCK SHAVE CREAM, in britvijo sta ustvarila urejene, ravno prav gladke in modne kreacije.

MVRCK linija izdelkov je bila tudi novost, ki je dobila svoj del sejemskega prostora, ki smo ga kot podjetje Pronega d.o.o. zasedli. Od brivcev za brivce je prišla pestra paleta izdelkov s katerimi bo brivska izkušnja v brivnici ali doma dobila pravi vonj in izkušnjo. Vsi izdelki so na voljo tudi v naši spletni trgovini www.paulmitchell.si. 

Ob boku blagovne znamke Paul Mitchell smo ponosno in pokončno predstavili tudi druge blagovne znamke, ki jih zastopamo. WetBrush krtače, ki zagotavljajo gladko razpletanje las, brez vlečenja ali lomljenja. Blagovna znamka Ascet, ki končnemu potrošniku in frizerjem ponuja kompletno linijo izdelkov za nego, oblikovanje in barvanje las. Oprema za salone, Karisma in Pietranera, ki z elegantnimi in kakovostnimi kosi opreme nadaljujeta uspešno, visokokakovostno in cenjeno tradicijo italijanskega oblikovanja pohištva.

Posebno mesto pa je zasedala blagovna znamka Artego, ki je v letošnjem letu na tržišče lansirala več inovativnih in k naravi usmerjenih izdelkov. Botanical Henna, ki je že na voljo, pri nas in v salonih.
100% rastlinska barva, ki žanje veliko navdušenja in uspeha tako med frizerji kot med strankami. Povsem naravni barvni tretma, ki lase neguje ter jim doda neverjetni, skoraj nadnaravni sijaj. Druga novost, ki bo predstavljena 10. novembra, pa so naravne barve Beauty Fusion. Več o njih bomo povedali na predstavitvi, kjer bo dogodek vodil Marco Gilento, mednarodni vodja za barve Artego. Dogodek je brezplačen in zagotovo vreden obiska.

Vsekakor je bila tudi letošnja udeležba na Slovenskem frizerskem festivalu upravičena z več zornih kotov. Hvala organizatorjem in vsem udeležencem za nov zagon in motivacijo ter potrditvijo, da to kar delamo, delamo s srcem in delamo dobro.

 

Več o dogodku si lahko ogledate na našem Facebook profilu.