TESTIRANJE NA ŽIVALIH? NE, HVALA!

Paul Mitchell verjame v lepoto, ki prihaja od znotraj navzven. Slednje prepričanje je osnovno vodilo podjetja od njegovega začetka v letu 1980.

Zato je Paul Mitchell prvo profesionalno lepotno podjetje, ki je javno izrazilo nasprotovanje testiranju kozmetičnih izdelkov na živalih – in 37 let kasneje še vedno lahko dajemo to jamstvo našim prijateljem s kožuhom. Testiranje izdelkov na živalih je kruto in nepotrebno, žal pa je še vedno veliko kozmetičnih blagovnih znamk podvrženih tej grdi praksi. A ne mi! Nikoli nismo in nikoli ne bomo. Testiranje teh izdelkov na ljudeh je veliko bolj logično in zato smo ponosni, da imamo svoj lastni center za razvoj izdelkov in inovacij (ang. »Production Innovation Center«), kjer izpopolnjujemo naše izdelke za vas.

In veste kaj? Nismo se vstavili pri tem. Ker imamo tako radi naše prijatelje živali, smo se obvezali, da bomo uporabljali le vegansko usnje za etuije za škarje in ostale pripomočke za oblikovanje in vse naše krtače so izdelane raje s sintetičnimi ščetinami kot pa z živalsko dlako (Ker, presenečenje! Te živali ne donirajo svoje dlake v dobrodelne/lepotne namene.). Poleg tega, da so naši izdelki brez krutosti do živali, najlonske ščetine so bolj higienske, saj se jih lažje očisti in učinkoviteje odbijajo bakterije kot pa živalska dlaka. To pa je zmaga za vas in zmaga za živali!

Našemu prepričanju smo zelo predani, zato smo v letu 2017 pričeli novi logo,ki ponazarjo to prepričanje, postavljati na vse naše embalaže izdelkov in s tem še bolj poudariti naše stališče in zavzemanje. Želimo da veste, ko izberete Paul Mitchell, pomagate ustvarjati naš svet še lepši kraj kot je… eno čudovito frizuro in dobrodelen nakup – v enem koraku.

Poglejte si še več o naših dobrodelnih projektih!