Anthony Whitaker

»Kako povečati število storitev barvanja v frizerskem salonu«

Seminar »Kako povečati število storitev barvanja v frizerskem salonu« se posveča iskanju priložnosti ter izzivov na nenehno rastočem in spreminjajočem se tržišču z izdelki za barvanje las.

Spremembe na področju tehnologije ter pričakovanja strank vplivajo tako na salone kot na njihove stranke po vsem svetu.

Pomembno je razumeti poslovno stran prodaje izdelkov za barvanje las ter znati oceniti potrebe in pričakovanja ciljne skupine oziroma tržišča. Vedeti kaj ponuditi, predvsem pa znati ponuditi izkušnje oblikovane po meri. Ta seminar vam bo pomagal razviti posel in povečati prodajo izdelkov za barvanje las.

Barve so nedvomno vir kreativnosti, poleg tega pa predstavljajo tudi eno od možnosti za rast prometa v frizerskem salonu.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Seminar »Kako povečati prodajo storitev barvanja v frizerskem salonu« je namenjen lastnikom salonov in frizerjem.

KAJ LAHKO PRIČAKUJETE?

Pričakujete lahko povečanje samomotivacije v kolektivu ter zavedanje, da vsak posameznik nosi veliko težo odgovornosti pri ustvarjanju edinstvenih salonskih izkušenj v povezavi s storitvami barvanja ter zavedanje, da se s tem postavlja tudi trden in zdrav temelj v poslovanju.

KLJUČNE TOČKE SEMINARJA:

1. Kdo je vaša konkurenca?
Tržišče z izdelki za barvanje las postaja vedno bolj tekmovalno. Prepoznati svojo pravo konkurenco je bistvenega pomena za rast, za povečanje ponudbe ter za izpostavljanje svoje edinstvenosti.

2. Novi trendi
Zaradi konstantnega tehnološkega razvoja in vedno bolj zahtevnih strank je potrebno spreminjati in razvijati tudi sam način dela. Katere so možnosti za razvoj vašega posla?

3. Prepoznati ciljno tržišče
Prepoznati potrebe in pričakovanja tržišča je vitalnega pomena pri oblikovanju storitev po meri ter storitev prilagojenih povpraševanju.

4. Ponudba izdelkov
Znati izbrati prave izdelke, ki zadovoljijo potrebe strank in koloristov tako s tehničnega kot s kreativnega vidika ter sledijo poslovnim ciljem.

5. Pristop k trženju
Koraki, kako pridobiti čim več strank, ki naročajo storitev barvanja, jih spremeniti v zveste stranke ter jih obdržati čim dlje.

6. Izobraževanje vašega kolektiva
Na tako konkurenčnem tržišču kot je današnji je dobro izobražen kolektiv ena od vaših največjih prednosti.

 

PROGRAM SEMINARJA:

Sobota, 17. november

9.00 Registracija udeležencev

9.30-11.00 Seminar (1. del)

11.00-11.15 Odmor

11.15-13.00 Seminar (2. del)

13.00-13.45 Kosilo

13.45-15.30 Seminar (3. del) in zaključek

 

KDO JE ANTHONY WHITAKER?

»Moj posel je, da vam pomagam pri rasti vašega posla.«

Anthony Whitaker je večkrat nagrajeni frizer, nekdanji kreativni direktor pri Vidal Sasson, lastnik verige salonov ter avtor najbolje prodajane serije knjig GROW (rasti). Danes je Anthony Whitaker mednarodno priznan in cenjen predavatelj, motivator ter poslovnež v svetu profesionalne lepotne industrije z več kot 30 letnimi izkušnjami.

Sodeloval je z več kot 225.000 frizerji in delal v več kot 40-ih državah ter postal tako eden izmed vodilnih in najbolj cenjenih predavateljev. Je avtor visoko motivacijskih predavanj s področja marketinga, vodenja, prodaje, storitev barvanja, team-buildinga, maloprodaje ter je strasten predavatelj in edukator, ki ve povedati vse, kar mora vedeti »super frizer«. Več informacij in gradiv najdete tudi na njegovi spletni strani www.growmysalonbusiness.com.

 

KOTIZACIJA IN PLAČILNI POGOJI

Redna cena vstopnice je 199,00 € z ddv.

V ceno je vključeno kosilo in pogostitev med odmori.

Za prijave in plačila do 26. 10. 2018 velja POSEBNA PROMOCIJSKA CENA 149,00 € z ddv.

Kozitacijo za udeležbo na seminarju se plača po predračunu ob prijavi. Rok za prijavo je do 5. 11. 2018 oz. do zasedbe prostih mest.

 

INFORMACIJE IN PRIJAVE:

Pronega d. o. o., Vipolže 19b, 5212 Dobrovo v Brdih
Oddelek za trženje, T: 05 395 95 18 / 05 395 95 98, GSM: 031 691 777, E: marketing@pronega.si

Paul Mitchell prodajni zastopniki na terenu:
Niko Krempl, 040 363 888, niko@pronega.si (Štajerska, Prekmurje, Dolenjska, Koroška)

Jure Čerin, 041 207 513, jure@pronega.si (Gorenjska, Primorska)

Dejan Sterle, 040 204 448, dejan@pronega.si (Ljubljana z okolico, Notranjska)